Firma

EWOLUCJA LOGOTYPU

1991 rok

1992 rok

1993 rok

1995 rok

2002 rok

2005 rok

W 2011 roku Hercules Trading spółka z ograniczoną odpowiedzialnością świętuje 20 lecie działalności. Z tej okazji firma postanowiła wzmocnić swój wizerunek poprzez wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej, która będzie konsekwentnie rozwijana w nowych materiałach firmy.

„Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie produktu doskonałego – najwyższej jakości, dostosowanego do różnorodnych wymagań i potrzeb klientów. Nowy logotyp nawiązuje poprzez formę i kolorystykę do wartości, którym podporządkowujemy wszystkie działania w firmie – jakość, perfekcję, nowoczesność, estetkę, elastyczność i eko-odpowiedzialność. Czerń – symbolizuje luksus, elegancję, profesjonalizm, a brąz nawiązuje do naszej aktywnej polityki pro-ekologicznej, jest kolorem ziemi, drzew, drewna, tak więc tego wszystkiego co dała nam natura..” – mówi Anita Lipko, dyrektor spółki

2011 rok

 

Created by Brand Relations